Vilken värme!

Hejsan.
Hade ingen ork att blogga igår, så det få bli lite mera idag då..
Igår så gjorde vi inte så mycket, va bara hemma och tog det lungt. De va ju sååå varmt att det inte gick att vara ute så länge. Å lilleman är helt underbar i denna värme inge gnäll ingenting, och det är jag riktigt glad för.
Han håller ju på att få sin sjunde tand också så de gör ju inte saken bättre i värmen, men han e inte såå gnällig som när han va mindre, å de e ju tur det. haha!

IDAG: Så vaknade vi vid nio att det va nå ungjävlar som va å skrek utan för lillemans fönster, nog att dom inte skriker och e vaken till mitt i nätterna dom e faan uppe och ger i från sig ett jävla liv oxå. Åsså jag blir rakt av irriterad på dom att jag bara ha lust att ta den ena och dänga den andra med , inte för att jag skulle göra det, men jag blir så irriterad. Jag får ta och ringa vaktbollaget så dom få gå här till tio på kvällen så iaf lilleman och gammfolket få sova utan att vakna hundra gånger av att dom springer och skriker. Så få de inte vara , det blir ju jobbigt i längden.. aja  åter till dagen:
Gick över till min moster vid elva tro jag klockan va, har suttit och snacka massa skit och badat i polen med lilleman som han älskar och sen fick han ju en gå vagn av kyösti och britt-inger, först trodde JAG att han skulle ramla och slå sej minst hundra gånger och sen inte vilja kliva upp å gå med den igen, man haha fick jag, han gick på engång han tog tag i den och vandra i väg å han va så överlycklig , de va nog de bästa han ha fått hittills. TACK moster och kyösti. Sen kom ju älsklingen hem vi tre å det är så skönt att han är hemma nu, har saknat han så enormt mycket.
Sen är det bara två dagar kvar tills jag far till finland å jag är så närvös att åka dit SJÄLV med lilleman å vara där med han, det är säkert fyra eller sex år sedan jag var där, men alla vill ju träffa texas och mej så man kommer ju inte bara sitta på rumpan och rulla tummarna inte, och det gillar jag. kommer att haså roligt där.
Ne ni nu har jag uppdaterat lite iaf, kommer skriva mera i morgon under dagen.

Hoppas alla haft en bra dag!

Puss å Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709