Shoppat me mina grabbar idag!

Hejsan. Idag så vaknade vi kl halv tio. Skönt att sova lite. Lilleman vaknade första gången kl sju men somna om som tur va. Hehe. Sen så fixade vi till oss och sen bar det av till stinsen, det va en liten bit att gå men det var skönt. :) så vi har barat shoppat med mina grabbar. :) köpte ett par nya skor jag och älsklingen. Sen vart vi till lurade ett nagel kit, jag trodde det inte skulle funka med de gjorde det. Och jag är jävligt nöjd för köpet. Kommer använda det hehe.. :) sen åt vi på burger king det var riktigt gott. Sen så kom älsklingens lilla syster dit och vi gick om kring och kolla lite till sen kom hennes kompis och vi strosa om kring lite till. Haha. Sen for vi hem och fixa och trixa lite. Så nu sitter hjärtat och gaddar sin mamma. Och det blir så snyggt. :) han är så duktig. Ne nu ska jag hitta på något och göra. hihi.. Hur har eran dag varit? Puss och kram

Josephine

sv: okej härlit :) jo bara bra här med :)

2009-06-09 @ 19:59:04
URL: http://stjupid.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709