Va ett tag sedan!

Hejsan!
Det var ett tag sedan jag skrev något här! Få väl skriva lite kort vad som hänt dom senatse två veckorna!

Det har inte hänt så väldans mycket.
Va i väg med min moster och hennes familj på husvangssemester till östmarkum
över midsommar. skönt skönt.
Men en sak hände under midsommar och de va att chevy gick bort, älsklngen tog det väldigt hår efter som det var han ögonsten från första början innan texas kom, och det förstår jag , viken hund lyssnar på komandon att gå å bajsa och pinka och sen göra det? sen att bara älska barn och kan göra *fuck i fuck* nee ingen hund vad jag vet och känner..  Chevy kommer va väldigt mycket saknad av oss alla som vet och viste hur han var. Jag tänker inte gå in på detaljer om vad eller hur han gick bort. Det är bara vi som vet och jag tycker ingen annan behöver vetat det. jag tycker det bara bli fel i mot min släkt.. Där med punkt och det vet eddie med.. och det är ju bra.

Sen har det varit lungt , texas kryper med en ill fart fram, och nu få man hålla koll på vad han gör hela tiden och det är såå kul att se han, han ställer sej upp och sätter sej ner och upp igen å så håller han på hela tiden, från det att han kliver upp tills de han går och sover för natten , han är verkligen slut på kvällarna när han ska sova, hehe..

Sen va jag och älsklingen på jysk och köpte två nya soffer, och en cd-spelare till lilleman . Så de va bara ut med den gammla soffan och in med dom nya, och det vart skit snyggt, kommer bilder på det sen.. Men jag och älsklingen vart skit nöjda med köpet och lilleman med sen cd-spelare! haha.. han sover som en gris nu när han få höra musik, då e de inte så tyst när vi går och sover och då sover han mycket bättre. och de e ju jätte bra! =)

Ja det har ju inte hänt så mycket på sistonde förutom de jag har skrivit! men jag ska börja skriva mycket bättre de lovar jag! ne ni läsare, nu ska jag gå å kolla film med hjärtat och sen sova sängen!!!

Puss å Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709