Vakert väder och en pigg bäbis :)

Hejsan, idag är det vakert väder och vi har en pigg bäbis.
Det är full fart på lilleman, vi ha ju bara varit vaken sen kl nio men ändå.. :)
Idag ska vi hjälpa min moster med taket, hon ska byta takplater så det är fullt upp i helgen. :)
Men de e skönt de oxå. :p
Älsklingen ska åka å jobba i morgon kväll så de kommer att vara tomt i sängen i några dagara. :(
men de gå fort om man har något att göra på dagaran, få se om man ta en sväng till stranden och bada lite me lilleman. kommer ju att bli mysigt och sen om vädret tillåter det. hihi... ;P
egentligen så skulle jag ha följt med eddie ner så jag hade fått träffa pappa och mina syskon där nera å vara lite med jennifer måste ju vara social när man är där nere, men de gick ju inte.
Ska på körkurs på måndag och sen har jag tvätt tid på tisdagen, så de få bli nästa gång hanåker ner och jobbar! =)
Ja ne nu ska vi gå till min moster och jobba lite!!

Puss Å Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709