branvakt.. :P

Hejsan, idag har det inte hänt så mycket, vi vakna alla tre vid elva å koll apå klockan och fick panik för vi hade sovit bort halva dagen.. :/ aja, vakna klev upp gjorde frukost åt lilleman och åt oss själva, sen gick vi ut å gick med lilleman i sin pulka. han bara ÄLSKAR att åka pulka.. :) gå ju bra här oxå där snön ligger kvar. men den ha börja försvinna lite smått.. :)
Sen va vi hos bror å jennifer en stund spela lite gitar hero, sen vart älskling hungrig + att lilleman skulle äta så vi gick hem å gjorde mat, bandspageti å kött bullar med en härligt röra till. haha. så nu sitter jag här å mina prinsar ligger och sover i sängen så söt så! :)
Ska vara barnvakt snart oxå så man ska väl göra nån nytta innan man går bort till grannen då!

Skriver mera i kväll..


FYRA dagar kvar till kryssing å en hel vecka tills jag FYLLER 20!!!!!!!

Puss å Kram

Annie

Jaha den 25, då missuppfattade jag lite.. Den tatueringen jag gjorde nu sist sitter mellan skulderbladen :)

2009-03-18 @ 18:03:28
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709