Haha!

Hejsan , ha inte orka skrivet på tag! men ja ha haft fullt upp!
Det  ha inte hänt så mycket, ha fått en ny mobil av min älskling, en w910i den va lite repigt, men vi ha köpt ett nytt skal till den ett svar för jag bara ÄLSKAR svart! :) sen ha jag sovit hos malin i natt utan lilleman, men gubben hade han, han hade vara lite jobbig men de e nog bara för att mamma inte va hemma! :P

Vi gick från A å J så kom älskling och mötte oss med lilleman å de tyckte lilleman nog om, han älskar att åka pulka. :)
Sen va jag å malin robert ut å kasta snöboll på varan och chevy va helt galen efter dom, haha. å chevy tyckte de va roligt.
Så nu sitter jag här, ska strax gå å fixa till köttet som är i ungnen, hoppas jag hittar nån som kör till nyland så ja få hämta min plattång som ja köpt!  LÄNGTAR!!!

Ne u ska jag gå å fixa lite! hejja!!

Puss å Kram på er!

Jag älskar livet med er !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709