Hejsan!

Hallå alla blogg läsare! snart har jag skrivit hundra inlägg. haha.. Cool!
Vi vaknade vi 10 idag.. vet inte vad det va med lilleman som va trött! men men sen klev vi upp å gjorde frukost å lillemanen fick managrynsgröt å äppelmos med mjölk till, å de tyckte han om.. Sen ha han bara rejsat i gå stolen. oj vilken fart han har, han e överallt å ingenstans. haha.. idag vet jag inte vad som händer, ska färga håret på sofi iaf. kommer bli snyyyyyyggt! haha.. sen ska ja kanske gå ut å gå med min gumma jennifer! =) få se hur mycket klhinner bli innan jag är färdig med sofi.. gubben håller på att måla om i ett rum så han har fullt upp med det.. :P 
Ne nu ska jag gå å ge lilleman lunch så han kan sova söt sen!!! 

Puss å Kram !!!! 

Jag älskar mitt liv just nu! Tack alla som finns för mej. finns för er med! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709