Ja äntligen! :P

Hejsan! ja det har inte hänt så mycket idag, Malin och robert har sovit här i natt så jag och malin låg å pratade halva natten, a kanske inte halva men nästan. hihi, sen så vakna texas kl åtta så de va para att kliva upp, ja gick å la han hos eddie så han fick ta han så jag fick göra upp eld, 14 grader e inte skönt! :P Sen så gjorde jag gröt åt lilleman så han fick lite mat i magen . ja sen så skulle jag ju följa med gogumman upp till solle en sväng, stackare de e bara att försöka igen. :P  men inte två på samma gång, de bli för mycket för faster... :P Sen så for vi å handla å jag har köp libreos ny prudukter å ska se om de hjälper på lilleman han e så röd om rumpan, så hoppas de hjälper!
Ja äntligen har lillemans ena tand sprukit fram så den syns, den andra är på g den oxå. han ha blivit så stor våran lillaprins.. :) Mamma  å Pappa älskar dej gubben! Ne nu ska eddie ha datan så de e bäst man flytta på sej! :P
Skriver kanske mera ikväll!!!

Puss å Kram

Älskar mina små änglar! :) <3

Sandra

Jaha, aldrig hört talas om. Nu har han haft feber till å från i 2 dagar och nu är vi inne på 3e dagen iaf. Så hoppas det är som du säger :) Allt bra med dig å lillkillen annars?

2009-03-05 @ 10:22:25
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Sandra

Jaha, va kul :) Nä, har han aldrig gjort. Vaknar alltid vid 12 och sen kl 6.. Sover Texas hela nätterna eller?

2009-03-05 @ 20:06:50
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709