Jag och eddie!

snodde denna av Jennifer :) såg lite kul ut så jag ville göra den!

Vad heter ni?  Alexandra och Eddie.
Hur träffades ni? När jag busade när jag va mindre och av min kompis Alexandra!
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år
Är ni förlovade? Japp, den 11/9 07
Bor ni ihop? Japp i ett normalt hus mitt ute i skogen! haha
Har ni barn? Ja våran son Texas
Har båda körkort? Nej ingen av oss men det är på g för oss båda! :)
Kommer du ihåg er första kyss? Ja det är klart jag gör!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Eddie !
Vem är äldst?  Eddie 25 snart  jag är 20 snart
Vilka stjärntecken är ni? Eddie är Jungfru och jag vädur.
Vem fyller först på året? Jag :P
Vem är längst? Eddie är längre.
Vem sjunger bäst?  Ingen av oss , haha
Håller ni i handen på stan? Ja :)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Rätt så bra iaf.
Vad har ni gemensamt?  Nja eller jo allt.
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja, varit kär i han sen ja träffa han första gången för 6/7 år sen.
Har ni någon speciell låt? Shayne Ward - if that´s OK whit you
Har ni stora framtidsplaner? Renovera huset och skaffa flera barn!
Har ni gråtit i varandras armar?  Japp, det har vi!
Har ni varit utomlands tillsammans? Ne, jag vågar inte flyga.
Vilket är ert bästa minne? När texas kom.
Vem lagar bäst mat? Båda två!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?  det är olika det!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja det är klart vi gör det! :P
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?  Beror på vilken av gångerna?!?
Blir du lätt svartsjuk?  Han är nå mer svartsjuk än mej!
Ringer eller SMS:ar ni mest?  Båda två men ibland få man väl nått gulligt sms.
Brukar nån av er prata i sömnen?  HAHA ja vi båda gör det!  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709