Sover som en söt lite gris! =)

Hejsan!
Lillemanen har precis somnat, och han sover som en söt lite gris!
Så nu sitter jag här vi datan å slöar, ska snart ner å mysa lite framfr tv:n å äta kex med vitlöks smör! haha
de e sååå gott!!! Ja just de ja, lilleman fick ha på sig sin nya moronrock å den va inte ren i fem min!
haha, så söt han e. Banan å vaniljyougurt eller hur de stavas.. haha.. :P
Nee nu ska jag gå ner å ha mysigt!

Puss å Kram

p,s ni är dom bästa och det är =
Texas, Eddie, och mina vänner betyder allt! Jag säger bara det,
jag älskar er å jag finns här för er med.. Tack :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709