nu e det borta!

Hejsan! vakna vid nio idag av att lilleman låg och pratade i sängen! =)
Söt ungen min.. Sen så ringde jag min moster och hon kom hit med ett hänglås och lite smått.
Så då satte vi i gång och städa lägen heten, alla kartonger och skit är borta nu.
Det är så skönt att allt e borta, man får mer utryme, så de e skönt!
Vi höll på från kl halv tio typ och fram till fem i två .. Det va inte så mycket skit men de va mycket
kläder som vi gick igenom och kolla va vi skulle ha kvar och vad som skulle ut i förådet.
Sen så for vi hem till moster vi skulle äta där , spagetti (hur de nu stavas) och köttfärssås.
Det va så gott så! sen så skussa hon hem oss med packning och allt.
Badade lilleman och natta han, å han vakna efter en timme typ, jag trodde de va tänderna som
spökade med de va de ju inte så, han var hungrig. min moster kom ju över oxå en sväng och hjälpte mej
med lilleman, efter hon get han yoghurt så vart han ju pigg igen och ville inte sova!
Så jag tog upp vagnen och B börja vagga han i den, till slut så somnade han vi elva tiden! det va jobbigt!
så nu ligger han och sover sött! Å jag trött som en oxe, så jag ska ta och hoppa i säng
nu så jag orkar upp i morgon med lilleman!

Saknar dej älskling! kommer hem på fredag!!!!!

Puss å Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709