Tråkigt!

Hejsan! har tråkigt som bara den! är själv med texas tills på fredag ,
Gubben jobbar... :/  så man får försöka hitta på en massa saker så tiden går fort!
Ja det har inte hänt så mycket, har varit och grillat hos min moster idag, och de va mysigt.
men de hände massa tråkiga saker oxå som jag inte tar här.. :(
Sen så ha ja inte gjort så mycket mera förutom städat undan lite i lägenheten, varit ut med
sopperna och fixat till i köket, ska bara damsuga men de gö jag i morgon när
lilleman sover middag eller något.. hihi! nee nu ska ja gå å kolla på tv och sen
sussa sängen!

Puss å Kram


LIVET ÄR INTE EN DANS PÅ ROSOR!!!!

Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

2009-05-16 @ 22:38:39
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Bea

Hoppas att din helg har varit bra :)

2009-05-17 @ 22:58:48
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709