Änglar och demoner

Hejsan!
Det va ett tag sedan jag skrev.
Den senaste veckan har det varit mycket..
Har varit och hälsat på mina syskon ikramfors och haft det bra, varit varmt och skönt,
fick sova i gäststugan och de va så mysigt, svalt och skönt, sen for vi hem på onsdagen. :)

Torsdagen
hände de inte så mycket, tog det lungt och slappa det blåste så mycket,
jo vi va ju ner på bvc och kolla ut slagen texas hade på magen, men det va nå exsem
som vi bara skule smörja med lotion (hur de stavas) varje gång vi byter blöja på han,
sen kolla vi vikt och längd, 10060g och 78 cm lång, han hade gått upp 300g på tre veckor
och vuxit 3 cm. nu går det fort. :) sen va vi hos min moster.

Fredagen kom älsklingen syster upp och gadda sig, den vart jävligt snygg, men den e inte klar än,
medans dom gaddade så va jag och texas hemma hos min moster och hade det trevligt. :)
Åt jätte god mat oxå.. ingen slår hennes goda mat. :) senare på kvällen låg jag under nålen
och tattuerade mig, tweety haha, den arga tweety den vart grymt bra. :) kommer bilder . :)

Lördagen  så vaknade vi runt tio, jag iaf dom andra va uppe vi nio , nått sånt.
Sen så gjorde vi oss i ordning för att be ge oss av till ö-vik, men först så lämnade vi
texas och chevy hos min moster , lilleman skulle sova där så vi inte behövde väcka upp han
när han sov. Så vi tio över fem satt vi på bussen . leta rätt på bion och gick dit, hitta ju nästan på
engång. :) Vi såg änglar och demoner, faaan vilken bra film, värd att ses igen, haha.
Sen gick vi å åt på kebab city gott gott, men inte så hungrig va jag, Sen gich vi å kolla runt lite för
bussen gick ju inte fören halv elva , så vi tog en sväng på harrys och satt där och njöt av en öl och cider.
sen va de bara att gå till bussen, åka hem hämta chevy och gå hem å sova.

Söndag Vakna kvart i nio, har TVÄTTTID :(  så nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska va klar så
man kan gå å hänga upp den.. :P älsklingen åker ju idag oxå , jobba jobba jobba.. suck, kommer att
bli ensamt och tyst. sen på onsgad så far vi till stockholm. så då lär jag inte ha tid att uppdatera något, 
men i morgon och på tisdag kommer jag att skriva lite.. :) ne nu ska vi gå till tvättstugan och sen hämta lilleman! 

Ha en bra dag! 
Puss å Kram  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709