Hejsan alla glada !!

Hejsan!
Vilken härligt väder vi fått ute idag?!!? Vaknade vi nio å lilleman med, sen så fick han gröt.
Klädde på han å sen gick vi till coop å köpte grejor till maten jag ska göra idag, sen så gick
vi hem fixa lunch å sen fick lilleman gå å sova en stund, så nu ligger lilleman å baby å sover!
Skönt, nu är det lungt ett tag. :) ska börja med maten vi fyra tro jag, vart ju ändrat i går, det blir inget kött å potatisgratäng utan kycklinggryta å ris å sallad till. Så de ska bli kul å göra! =) Så det bli fullt upp hela dagen idag å massa folk, så man kommer nog vara helt slut i kväll. haha.. Men de e bara bra det. :)
Jaa just de ja, ska föraöka sluta röka jag nu.. HAr bara en cigg kvar? ojoj men de kommer att gå bra, vill ha fin hud när jag bli gammal å sen finare tänder när jag ska gifta mig. Det är inge länge kvar nu. börjar bli lite nervös.
Men de kommer att gå bra de hära! haha, ska inte säga så mycket i förväg! haha!
Ne nus ka jag ggå å göra iordning lite in för maten. men vi hörs under dagen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709