trött å slut i huvudet!

God kväll.
Nu har dom sista vännerna gått. Gud va trött man kan bli av en massa folk...
min moster å hennes man å hans dotter samt pojkvän kom ju hit en sväng oxå, bjöd på kaffe sen så for dom hem, kul å träffa dom å lilleman vart jätte glad å ledsen för att dom for, lillbebisen min. Sen så gjorde jag i ordning de sista med maten å dukade fram, det vart en lyckad midda kan jag ju säga, gud va gott de va. :)
Det är nog inte sista gångan jag gör en kycklinggryta iaf. Mmmm... Sen så gadade ju gubben zabine å det vart riktigt snyggt, tog en så dära tre-fyra timmar innan dom va klar med allt. Men snyggt vart det.
Nu sitter jag här å försöker lungna närverna efter dagen, å det lyckas ja verkligen med märker jag, för jag bli helt slut i huvudet å i kroppen. huva då, tro det bli sängen för mig å inte soffan.. Få se va som händer nu!

Hur har eran dag varit??


Puss Å God natt!

NOESCAPE

Hello! :)

var gärna med i veckans blogg hos Mig!

Desto mer du kommenterar desto större chans blir du en av dom slumpade! (; Så ta chansen.



Puss & Kram!

2009-10-29 @ 14:53:58
URL: http://noescape.blogg.se/
Liz

Min dag ha varit kanon, ha lekt med min systerson och syster =)

Hoppas du få en bra helg =)

2009-10-29 @ 21:10:22
URL: http://lillzie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709