Uppdaterin = dålig???

Hejsan! Lite dålig uppdatering?! Jaaaa....
Det har inte hänt så mycket, så ni ha inte missa såå mycket.
Men lite iaf.. :) Ha ju saffat en liten vovve, baby heter hon, en liten amstaff blandis.
Ska lägga in en liten bild i slutet av inlägget.
Skolan gå jätte bra, jag triv ännu bättre nu när man börja komma in i allt.
Texas trivt jätte bra på dagis. Dagis personalen gillar han jätte bra å det gillar jag. :)
För gubben går det oxå bra för. Det gillar jag, han trivs bra med det å han mår bra av det.
Ha ju oxå gjort en ny gaddning, men jag ha ingen bild på den just nu. men ja kommer att lägga ut en när jag få tid, texas å baby tar så mycket tid just nu. men det är skönt. :)
Idag har jag städat hela lägenheten , men det syns inte just nu, men ja få ta en vända till i morgon efter besöket vi får, ska ha tre parts middag. Det ska bli kul, ska hitta på något fin å äta, tro det bli potatisgratäng å nå kött med brunsås eller något.. :P Men det bli bra de. Hoppas ni kommenterar mycket så komenterar jag tillbaka.

Här kommer en bild på baby å Texas.. :)



Såå söta! :P Vad tycks?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709