Uppdatering?!

Hejsan och förlåt för min dåliga uppdatering.
Jag har varit sjuk hela veckan och inte orkat uppdatera, så jag ska försöka få med allt i detta inlägg.
Det Har faktiskt inte hänt så mycket, jag har bara varit hemma och sovit för det mesta , har haft sån j*vla hosta,
jag har hostat tills jag nästan spyt. Men nu börjar det lungna ner sig nu, jag fick ju min meducin i onsdags. Så jag har fått sovit någorunda bra iaf. :) För Texas så går det bara bra, han trivs som fisken i vattnet på dagis. Eddie går det oxå bra för, han ska öppna sin studeio den 1 december, bara så hära 4 dagar innan vi ska gifta oss. Det händer mycket nu, Sen igår så va jag och bestämde mig för vilken frsyr jag skulle ha på bröllopet. Det kommer att bli bra, va även och hämta klänningen oxå. Såå fin va den. Nu i helgen ska jag å gubben fara ner till kramfors och vara där i helgen, han hos syrran sin och jag hos min pappa å syskon. sen på lördag ska jag til sofie å fira liam , sen blir det att lämna texas med pappa å fara tillbaka till bjärtrå å mysa gärnet med alla där, å KANSKE dänga på NÅGON!!! haha! Tyst nu jennifer! haha! nee jag bara skoja! ne nu ska jag gå å packa så de e klart! höres något under helgen!

:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709