Hehe lite länge sedan? Jaaa...

Hejsan!
Ja det va ju ett tag sedan jag har skrivit här!
Det har inte hänt så mycket,men lite ha det hänt och det har varit lungt och skönt!
Just nu sitter jag i vingåker hos svärfar, skönt att komma bort lite i från norrland, lite varmare här nere än vad det är hemma.
Ska kanske berätta om vad som ha hänt..
Texas går, bara för drygt två veckor sedan så började han och gå, han har snart 11 tänder och fler är säkert på g, han e riktigt jobbig och mamma och pappa sjuk, men det är mysigt det med. Han har skolats in på dagis så han börjar nu den 8 sep när jag börjar gå i skolan, jag kom ju lixom in på min dröm utbildning KOCK.
Jag bara längtar tills jag får börja, efter 4 år så kom jag in på en utbildning har famil och ska snart gifta mej.
Va kan ni tänka er, jag ska GIFTA mej, det hade jag aldrig tänkt. skulle det ha varit för några år sedan så hade jag aldrig trot att 2009 då kommer jag vara gift, ha familj och "vänner" dom riktiga vänner. Flyttat till ö-vik och stor trivs saknar mina syskon och pappa, nettan, men som tur är så kan jag ju åka och träffa dom när jag vill, det är ju inte precis 50 mil i från, haha! Gubben han ha ju börja tattuera nästan på hel tid kan man tro, han gör typ inge annat, jobbar och tattuerar. haha! men det är bra, tjäna pengar så man kan få ett riktigt fin bröllop. som ja ha räknat på med mat och allt så kommer det att ligga mellan 15-20 tusen, men de e pengar som vi kommer att få i hop , hoppas jag iaf! haha! men man ska inte klaga, huvudsaken är att han vill dela sitt liv med mej, sen bry jag mej inte i vad allt kommer att gå på om jag ska vara ärlig.
Nu ska jag försöka uppdatera lite mera, ja jag vet jag ha sagt det ett par gånger u, men jag ska försöka iaf. hihi!
Nee nu ska ja gå å sussa säng så jag orkar kliva upp och inte vara så trött när lillaman vaknar.. hihi!!

Få kommentera lite så jag blir mer taggad i att skriva! =)


Puss Å Kram

Leia

Tack detsamma!

Allt bra? =)

2009-09-03 @ 23:09:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709