Ny designe! :)

Hejsan! som ni ser så ha jag en ny desigen. Å det va gullige jennifer som gjorde den! =) såå
nöjd är jag!
Det går bra för mej i skolan å för texas på dagis. så de rullar på!
klänningen ha jag köpt nu å sen ha vi fixat kostymerna till eddie å bruppa. så de e klart, bara lilleman klar men det få jag ta nån gång längre fram, han växer så fort å ja våga inte chansa med kladerna.. :P
börjar bli riktigt nervös jag. Ska tydligen ha möhippa oxå å grabbarna ska ha aa va de nu heter? ni vet säkert va jag mena men ja kommer inte på vad det heter! haha!
Så det ska bli kul. Jag hoppas att alla vi bjudit kommer, då bli ja glad. :)
Som sagt man gifter sej bara en gång, det ha jag bestämt mej för iaf!

Nee nu ska jag gå å hjälpa gubben. skriver ikväll..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709