Piss väder!

Hejsan! idag ha jag sovit länge, lilleman med, han vaknade vid halv åtta så då fick han komma till min säng och somnade om.
Eddie klev ju upp kl åtta sen kom han upp och väkte lilleman vi kvart över nio eller om de va halv tio, mysigt va det att ha han vid sin sida i natt.. Sen nu ha jag ätit frukost drukigt mitt morgon kaffe, och nu ska lilleman försöka sova, få se om det går bra. hihi! =) Nee nu ska ja försöka få han och sova en liten stund, han e sååå trött! :)


Puss Å Kram

Fanny ;)

Ja, tyråkigt med vädret!! Neb det börjar bli lite bättre, här i Nyköping i alla fall :)

Sv: Måste säga att det är mysigt att tälta, men kan lova dig att det blev svinkallt där på natten.. :/ Så har börjat känna mig lite dålig nu..

Vad ska du göra idag då? :)

Ha en trevlig helg! Kram :D

2009-09-04 @ 12:53:30
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Leia

De flesta vill nog ha sitt kaffe just på morgonen. :D

2009-09-04 @ 13:46:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709