Tvättar och tvättar!

Japp, det är va man gör, tvättar tvättar och åter tvättar!
Det är drygt tycker jag! men men, ska höra med övikshem om man kan få en in till bad rumet, i stället för att tvätta i andra huset i källaren! drygt å gå dit sj med en massa tvätt, eee nej tack! hehe
Lilleman sover gubben sitter vi andra datan å jag vid den ena, kan man ha roligare på en söndag kväll? haha, nee verkar skumt.. i morgon är det skola. det känns skönt, kliva upp å sen gå med lilleman på dagis. hihi! =) nee nu ska ja snart springa ner å lägga in den sista tvättmaskinerna.. hejja så länge!


Puss Å Kram

Jennifer

jag tvättar bort min sista tvätt snart jag å ;) har tvättat 3 maskiner nu på morgonen.... Men det är väl bara för att jag är noga och tvätta allt var för sig ;) pUSS

2009-09-14 @ 12:04:13
URL: http://aidasmamma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709