Vänner!

Jag har funderat länga på vart mina RIKTIGA vänner ha tagigt vägen, eller är det dom man inte ska kalla riktiga vänner, det är vissa jag saknar så grymt mycket. En som bor 10 mil och kanske läser detta inlägg någon dag/gång.
Du ska veta att jag vill verkligen vara vän och att vi ska kunna prata om allt som vi gjorde förut, utan att nån ska fråga ut oss om vad den ena sa till den andre och viseversa.
Jag älskar dej bruden och saknar dej och våra pratstunder! <3 Jag vill att allt ska vara som förut!
Men det finns fler också, Men som sagt, så blir det när man skaffar familj och dom inte förstår hur svårt det är att bara gå ifrån. MAN MÅSTE PLANERA! Och det förstår ingen som inte har familj eller barn! 
Hoppas nån läser och hör av sej!!!

Puss Å Kram

Okana-lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Sv: tackar tackar. det är en han :)

eran bebis är också jättesöt :)

2009-09-04 @ 09:31:02
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Leia

Vad bra, det är bra här med. =)

2009-09-04 @ 11:11:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Cat

Det är i sådana lägen man verkligen märker vilka som är ens riktiga vänner. När jag flyttade 30 mil bort så insåg jag vilka som var äkta vänner o vilka som inte var det. =)



Sv: Ja bröllopet var faktiskt riktigt trevligt! =D

2009-09-04 @ 12:31:23
URL: http://cattitude.blogg.se/
mig

Vem är det du menar där?? :/ :)

2009-10-02 @ 13:14:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709