God kväll !

Hallå i stugan!
Nu har vi precis ätit våfflor till middag. Har så förbannat ont i axeln idag så jag va lite lat och gjorde våfflor i stället. enkelt å gott. Å lilleman va ju full av grädde och sylt när vi va klara , så nu är han i badet med gubben å mår gott, då passar jag på att blogga lite. Varit över till grannen på fika å snosa bebis å fick ge liam lite mat. Det va mysigt. Nu längtar jag tills min lilleplutt kommer ut.. Texas va inte så intresserad av bebisen så han å theo va å lekte. Bra att han hittar en kompis som han kan leka med på fritiden.. =)
Ikväll blir det lugnt framför tv med en kopp the tro jag :) Tro ja ska börja dricka mera the det är ju så himla gott av de dära kaffet få ja nästan alltid halsbränna å det har jag ingen lust med längre. Denna bebis har fått mig att lägga av med lakrisen så de få räcka tycker jag. Jag som älskar lakris.. hihi..
Ne ni nu ska ja ta lilleman å fixa han in för natten.

Hörs mer senare kanske... =)

Kram kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709