fint väder idag.. :)

God förmiddag alla läsare.. :)

Idag är det riktigt fint väder ute och det gillas kan jag ju säga.. :)
Idag har det inte hänt så mycket, sofie for hem idag igen. Hon kom i torsdag och så klippte hon sig igår,
det blev riktigt jävla snyggt, hon passa verkkligen idet..:D Jag har ju oxå klippt mig, allt hår for av i nacken och lite längre har jag på sidorna. är jävligt nöjd med det..
Texas är just nu på dagis å jag sitter hos eddie i lokalen, ska prata med en läkare på måndag och få se om det händer något ut av det jag hoppas på iaf. Jag är riktigt less på min rygg och fogar iaf.
Idag vet jag inte vad som händer, blir väl till och mysa med familjen som vi inte har gjort på ett tag. texas har fått nå konstigt i ögat, så vi får se vart de leder någon stanns. Ne ni, jag kan uppdatera mer ikväll om vad dagen har erbjudit oss.. hejja så länge..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709