God morgon alla!

Hallå !!

Idag mår jag bra! Varför kan jag inte skriva här utan de få jag ha för mig själv.. :)
Texas är fortfarande dålig å jag tror att det är dom sista tänderna som är på g faktiskt.
Bara att hoppas på det iaf.. om inte så blir det läkaren när jag kommer hem.
Ska till kramfors idag, å i morgon ska ja till tandläkaren. :( *suck*
Ska försöka hinna med å träffa så många som möljigt nu när jag är nere.. =)
Nu är allt färdig pakat å klart! Sen få vi skjus ner till bussen oxå så de e skönt den går 13.40 och jag är framme i kramfors 15.05! då får ja va i stan en stund innan syrran e klar på föräldragruppen, ev träffa väl ja några där! :D
Ne nu ska jag umgås med lilleplutt innan han bli galen på mig! haha!

Hejja så länge..

Kram kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709