Promenix i de fina..

Hejsan..
Nu har vi vart på promenix i det fina. Gick bort på eddies jobb, sen gick vi på ica och tillbaka på edies jobb och gav han lite lunch, han äter ju inte så bra när han jobbar å de e inge bra de inte. Sen gick vi hem å fixa lunch till oss, blev grilladkyckling och potatissallad, det var riktigt gott det. Just nu ligger Teas och sover och phoenix kollar på tv och sofie ligger brevid mig med mobilen i högsta hugg.. haha. försöker få hon att flytta hit ev men de gå lixom lite svårt de.. haha. Men de löser sig väl de med. Kl tre ska ja till psykologen och prata, det va ju fyra veckor sen sist jag va där, så det är nog på tiden att ja går dit och pratar av mig. *behövs* verkligen.. I morgon blir det till stan och upp på soc för att höra ifall dom kan hjäla mig. Tänker inte ha de så hära mera. nepp. Ne nu ska ja hitta på nå annat än och sitta här och sega..

Hejja höres senare i kväll..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709