Underbar dag!

Halloooo..

Har haft en underbar dag idag..
Lilleman vaknade vid halv åtta i morse, rätt skönt att inte sova bort dagen.
Frukost vid halv nio när texas är hungrig, gröt äppelmos å mjölk.
Sen så vart jag lite på dåligt humör och eddie tog texas och gick ut, han skulle ner på stan, sen ringer han mig när han är vid lokalen och frågar om inte jag ska med ändå, och då svara jag att de kan ja väll. inga sura miner här inte. haha. Gick ner på stan, hade 4 PLUS ute, riktigt skönt. In på hemköp och köpte massa mat. Sen så gick vi in på classan och köpte ett internet till eddies studio. och en hammare hem hit. japp, behövdes för eddie tog ju våran dit ner. haha.. :P Sen så gick vi om kring bara en sväng in på ica å köpte panbiff som vi skulle ha till middag, sen vart det massa saker som ja skulle ha till bakningen oxå, kannelbullar. mumms, vart iaf 55 stycken *stora* lilleman hjälpte till med men eddie lärde han och äta degen. så det roade han sig med. haha.. Sen vart det middag: Panbiff och potatis å brunsås, det va grejer det.. :) sen gick eddie å teas in i badet å jag ställde mig å diska efter maten sen så ha vi bara tagit det lugnt.. Just nu är sofie å lilleplutt här och ska vara här i nån dag. :) ska ner på knasiga kojan i morgon så barnen får leka av sig lite hade jag tänkt.

Ne nu ska ja vara social med sofie..
Ha de bra så syns vi morn! hejja... :D 

Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-07 @ 08:54:29
URL: http://lillmian.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709