en ny vecka och vill ha en ny soffa!

God Morgon!!
Klev upp kl nio av att bobby skriker och skrattar vart annat från sitt rum.
Eddie ha precis vandrat i väg på jobbet, barnen sitter framför tv och kollar på nalle puh.
Texas väntar på att djungelljul (barnprogram) ska börja. Ha satt igång diskmakinen gett ungarna frukost och damsugat, Sen la jag och eddie tillbaka vardagsrumms mattan igen, fick ju tvätta den för junior råka spy på den.
Skulle vilja ha en ny soffa, liknande den på bilden, men dom pengarna ha man ju inte, få ju inte platts så många i den vi ha nu och den ha ju snart gjort sitt ha jag märkt. sen skulle jag vilja ha lite pengar till körkortet, en intensivkurs, så jag kan åka å hälsa på alla utan att be nån om skjus och sitta på en buss överallt. Lite små drygt att sitta på en buss med två barn och sen så få man ju sitta på sättet brevid om man ska åka buss.. Nää usha va jag hata att ja inte tog det tidigare.. Men men, lär ju inte gå som ja vill ändå.. :P Nää nu ska jag ta å kolla på tv med busarna.. Kommer mer i kväll.. Puss Å Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709