Ny vecka nya möjligheter!!

Hejsan, ledsen för dom dåliga uppdateringarna, men jag ha inte haft riktigt tid att blogga.
Det ha varit fullt med ungar och hund. skönt att det funkar nu.
Hade det jätte bra nere i vingker, det va som vår där nere. :) Köpte nya byxor och skor till mig och eddie,
Texas och Bobby fick ett par solglasögon och lite annat småt.
Ska åka ner i april igen, om det blir som vi tänkt, annars åker bara eddie ner.
Just nu söker vi nytt boende helst ett hus som man kan hyra. tänker inte flytta till lägenhet, eller så kankse de bli tillbaka till k-fors (nyland) beror på vad eddie tycker. Måste fixa körkortet först bara. Bobby börja sova nästan hela nätterna, han ha börjat få riktig mat nu, så det står han sig på längre han gillar ju och äta så det är ju inga problem haha. Texas ha börja prata mer och mer nu, så han ha varit hemma några veckor i från dagis så . Men jag tro han ska få börja gå hela veckorna nästa vecka. Måste få tillbaka *rutinerna* igen. Känns så knäppt på nå vänster utan dom. allt är bara bra mår super duper bra helt enkelt. Orkar inte ha massa falska personer i mitt liv så jag ha sortera bort dom helt nu. Jag ha märkt vilka som är mina vänner och inte så.. :)
Ja just de, va ju alla hjärtans dag i går, hade det super bra, fick ett brev på dagen av madde, han va så gullig så, Jag ha fått den stora äran att bli gudmoder åt deras lillebebis, blev ruskigt glad och fick glädjetårar när jag lästa brevet/kortet.. Får uppdatera mera ikväll när barna sover. nu ska jag sysselsätta dom små vildarna.
Kram och puss


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709