Resa bort ett tag.

God dag!
Idag ha det inte gjort så mycket, håller på att städa undan och tvättar bort all tvätt som bara växer.
Texas for till min moster och ska vara där tills i morgon så jag få undan allt och gud vet vad.
Vill att de ska vara fint när vi far och när vi kommer hem. Ska bli skönt att komma bort och sen komma hem.
Det är ju bara från Tor-Mån.. Inge länge men skönt ändå. :)
Nää göra nån nytta än å sitta här! :)
Hej så länge!

Zabine - Wildasmami.

Va mysigt att resa bort ett tag, vart ska ni då stumpan? Pusssen!

2011-02-01 @ 15:51:33
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Fanny

HAHA det va just det ja skrev.. om du kanske tittar igen! ;)



klippt bort o suddat ut all bakgrund så man endast ska fokusera på taturingen, ser inte kloookt ut, haha! nåväl.



=)

2011-02-03 @ 22:27:02
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/
jennica

han är ju så sööt.. :)

Jag kommer att komma upp snart, vecka 12 är det planerat att jag kommer :)

2011-02-07 @ 16:51:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709